Romley؛ سروري براي شبكه‌هاي اترنت پر سرعت
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

شركت اينتل از طرح سرورهايي با نام Romley پرده برداشت كه از چيپ‌ست‌هاي Xeon E5 استفاده مي‌كنند و كارت شبكه‌هاي ده گيگابيت آن‌ها در مادربورد جاسازي (LOM) شده است. اين مزيت امكان توسعه شبكه‌هاي گيگابيتي به شبكه‌هاي چند ده گيگابيتي را فراهم‌کرده و مي‌تواند موجب رشد  بازار سوئيچ‌هاي 10G شود. Romley به دو صورت سرورهاي تيغه‌اي و رك ساخته و وارد بازار خواهد شد. پيش از اين اينتل با استفاده از پردازنده‌هاي Nehalem خود روي سرورهاي تيغه‌اي سرعت‌هاي ده گيگابيت بر ثانيه را فراهم كرده بود. Romley از كانكتورهاي مسي 10GBaseT بهره مي‌برد كه امكان اتصال‌ ساده آن به سوئيچ‌هاي 10G را فراهم مي‌كند. يكي از مشكلات شركت‌ها براي توسعه شبكه، همين موضوع بود كه بايد از انواع تبديل‌ها براي ساخت كانكتور 10G استفاده مي‌كردند. اما اكنون روي سرورهاي Romley اين امكان تعبيه شده و نيازي به مبدل يا كانكتور جداگانه نيست.


ايتايي کيدرون(Ittai Kidron) از مؤسسه تحليلگر Dell’Oro درباره اين سرورها مي‌گويد: «سرورهاي مبتني بر Romley مي‌توانند توان پردازشي و محاسباتي بيشتر، اتصال آسان‌تر و قابليت‌هاي ديگري مانند I/O سريع‌تر را فراهم كنند كه در نهايت معتقدم به به‌روزرساني سوئيچ‌ها براي 10GBT خواهد انجاميد.» اين كارشناس شبكه پيش‌بيني مي‌كند كه در سال‌هاي 2013 و 2014 همه سوئيچ‌ها براي شبكه‌هاي پر سرعت چند ده گيگابيتي آماده باشند. همچنين در پنج سال آينده پورت‌هاي 10G از 8,5 ميليون به 62,2 ميليون افزايش يابند. پيش‌بيني مي‌شود نخستين سرورهاي Romley در نيمه دوم سال جاري ساخته شده و در سال 2013 قابل دسترس و استفاده باشند.


درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 800
بازدید کل : 219484
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1